ShoutMix chat widget
jom guling2 kat sini. :D! let's we shared our stories, feelings.. sharing is caring tau.. sila tinggalkan pesanan di shoutmix yaa.We may not be aware, but let us remember that Allah is watching us always :)

followers terbaik !

thanks 4 visiting! haha!

Thursday, November 25, 2010

25 NOVEMBER 2010

MIMPI !
buat kali perama nye aku mimpi kehilangan seorang hamba allah yang pernah aku sayang sblom ni.. ya allah.. first time kot aku menangis smpai cm2 skli disebabkan mimpi tu. Aku mimpi dia meninggalkn dunia utk selama2nye. dia accident n sedar skjp lps jmpe aku. then pergi utk selama2nye... x sempat aku nk mntk maaf kt dy, and x sempat gak aku nak maafkn kslhn dy. aku jugak bnyk wt salah kt dy.. x pedulikn dy lgsg, kutuk dy mcm2, main2kn perasaan dy.. subhanallah.. sesungguhnye allah je lah yg mengetahui perasaan and keadaan aku mse tu. x dpt nk thn air mata  ni... bila aku terjge, cpt2 aku mengucap and baru aku sedar.. allah dah bagi petunjuk kat aku, jalan yg baik utk aku... aku mula sedar ape yg aku dh buat selama ni.. semua nye x semestinye betul. semua nye bkn nye perfect utk dibangga2kan.... 
at last, aku dah maafkan dy.. and aku sendiri dah mntk maaf kt dy.. aku x nak mimpi tu berulang lg... org2 kate kalau mimpi cm2, pnjg la umor org tu....  betul ke? 
hmm...... walaupun perangai dia teruk sgt2, tp bila aku dh dpt petunjuk dri allah tu.. bru aku sedar aku tak boleh benci dia sepenuh hati aku, .. and maafkan dy dgn hati yg ikhlas...... ..



thanks youuuu. :)

Si monster kecik sdn.bhd