ShoutMix chat widget
jom guling2 kat sini. :D! let's we shared our stories, feelings.. sharing is caring tau.. sila tinggalkan pesanan di shoutmix yaa.We may not be aware, but let us remember that Allah is watching us always :)

followers terbaik !

thanks 4 visiting! haha!

Sunday, November 21, 2010

sahabat + segiler ;)


start with : 
cik miena > adek aku! haha. sahabat yg baik n  yg sekepala ngn aq. bnyk membantu aku. dy lg pndai dari aq.. pemalu sket. n GARANG! muahuahua. she is the best in me! :)

cik eka > kakak ke3 haha. dy ni.. woww. macam2 ragam. dy pon sme. sekepala cm aku. cme dy lg gler2 dari aku. hehe. sporting abis.kalau ktowg nk gosip2 ngn dy ni lah.. ketua nye. GGT! haha. she also best in me! :)

cik aen > kakak aku yg ke2! dy ni lg gler2.. haha. mulut non stop talking,. haha. tp best kwn ngn dy, pndai berborak, pndai bergosip. haha. lg pndai ape ye? aa, pndai main bola jaring.. n blabla.. mcm2 lah dy pndai.. hehe. best beb! :D

cik natra > kakak sulung aku yg plg tinggi di antara yg tggi!haha. dy pndai menghandle adik2 nye yg comel loter ni. hehe. dy  pon turut pndai dlm gosip-menggosip ni.. kalau ade  mslh,dy yg cari adik2 nye. haha. sis ! u are the best too! :D


kami pelajar PMR ! berangan sebelum dpt result. HUHU.




hope the smiling always with them.:)






thanks youuuu. :)

Si monster kecik sdn.bhd