ShoutMix chat widget
jom guling2 kat sini. :D! let's we shared our stories, feelings.. sharing is caring tau.. sila tinggalkan pesanan di shoutmix yaa.We may not be aware, but let us remember that Allah is watching us always :)

followers terbaik !

thanks 4 visiting! haha!

Tuesday, December 7, 2010

buat orh yg trsyg

statement ni bkn utk someone or A GUY or anything else.. statement buat khas utkORANG2 yg aku sayang!

saye sayang mereka sepenuh hati saye taw,
 saye tau saye x seperfect or x sempurna  manepon mcm org lain,
seikhlas hati saye, hanya tuhan je yg taU..
... they help me, trust me, makes me laugh n smile...be kind to me.. kadang2 terpikir gak, "ape diorg syg kat aku" ? i hate when i thinking that thing.. ouh.. i love them a lot! i dont  want to lose them in my life! please remember! i love u!!! 


thanks youuuu. :)

Si monster kecik sdn.bhd