ShoutMix chat widget
jom guling2 kat sini. :D! let's we shared our stories, feelings.. sharing is caring tau.. sila tinggalkan pesanan di shoutmix yaa.We may not be aware, but let us remember that Allah is watching us always :)

followers terbaik !

thanks 4 visiting! haha!

Sunday, December 19, 2010

kesabaran.

assalamualaikum...
alhamdulillah, aku masih bernafas sehingga hari ni.
harini, aku mmg terasa kesabaran aku ni mcm tercabar sket.
yaa.. itu salah satu sikap aku yg plg diutamakan. ye, KESABARAN . :)
seandainya aku tau tahap mane kesabaran aku tu. limit dy smpai ble.. seandainya aku boleh tau semua tu.
aku bersyukur trhdp ilahi,kerana aku dikurniakan sikap SABAR ni. :) aku bersyukur padamu ya allah.
enth lah, aku mmg tak boleh lari dari sikap tu. kdg2, aku mrh jgk. "knpe aku ni sbr sgt?" .
ye la, kalau dh tgh mrh2, hot2, aku still sbr. mendiamkan diri. tak ckp ape2. kalau slh org lain pon, aku still brsbr. ape kne ngn aku pon tak tau lah.
but, i'm glad to have this character in my life. :)
aku still sbr, walaupun org dah mengutuk aku, ckp aku itu ini..
well, yeah2.. aku sedar lah diri aku spe! huhh.  geram je. huhh.
aku tau lah aku tak seperfect mcm mane pon kn.. tak de org yg sempurana .
diri aku, aku yg lebih mengenalinye. 
npe semua tak puas hati ngn KESENYAPAN aku ni?
slh ke kalau aku diam?
slh ke kalau aku tak brckp?
bkn nk sombong or anything, tp dh aku lahir dgn sikap mcm ni. 
tak nak lah jd hipokrit.
bia lah aku cmni, tak semua org sme perangainye. dia2 lah. aku2 lah. 
npe nak pertikai kan semua tu?
npe dia yg harus aku contohi?? 
dh character aku mmg PENDIAM. abih tu? nak ubah jd BECOK ke? 
jd  minah BECOK? cm2? nak cm2 ke?
peramah? ya, aku mengaku. aku bkn peramah.
tp hati ni agk menggelegak jgk lah ble family kte sendiri
"aina lain, dy x mcm akak dy. akak dy peramah. dy ni susah nak bukak mulut."
hurhh. aku plg tak gemar btul kalau aku dibanding2kan . nak2 lg dlm family.
what the pathetic .. +_+
bia lah org nak kte ape pon. sabar je lah kn.
. Allah dh menentukan segalanye.. Allah dah kurniakan aku mcm ni. Aku bersyukur pdmu ya allah. 
tak semua org perfect. =_=



thanks youuuu. :)

Si monster kecik sdn.bhd