ShoutMix chat widget
jom guling2 kat sini. :D! let's we shared our stories, feelings.. sharing is caring tau.. sila tinggalkan pesanan di shoutmix yaa.We may not be aware, but let us remember that Allah is watching us always :)

followers terbaik !

thanks 4 visiting! haha!

Thursday, January 20, 2011

kte kawan kan? :)


huhh.. at last ! finally! drama ni dah THE END dah.. huhu.
rugi korang tak tgok drama ni tau. confirm meleleh ... bukan air mata ye, tp
air liur.... hehe. gurau2.
alhamdulillah.. semuanye dh selesai.. tak ade slh paham lg dah.. brmasam2 muka lg dah ye? kte still kawan kan? kan kan? jgn lah jd cmni lg ea.. sedih wey.. tp salah aku gak kan.. tape2. semuanye dh brlalu.. yg lepas bia lah lepas.. life must go on! yeah! aku janji aku takkan ulang kesilapan aku lg ea.. kte dah ok kan? esok tegor2 la ea? lupakan hal yg lme tu. bia lah bersarang2. jgn ko bersihkan sarang2 tu, habuk2 tu tau. nnt lg brtmbh mslh nnt.. huhu..
hope, kte saling memahami n mempercayai ea..
jgn lah ade lg statement tu lg.. kte gak yg sodeh nnt.
whatever it is, ko still terima aku sbgai kwan kan? jgn lak ko buang aku dri list kawan ko ye.. ko still diketegorikan dlm top 5 kawan aku.. XD . hope, semua ni, takkan brlaku lg ea.. amin.


u are still in top 5 my friend ! hehe :)

thanks youuuu. :)

Si monster kecik sdn.bhd