ShoutMix chat widget
jom guling2 kat sini. :D! let's we shared our stories, feelings.. sharing is caring tau.. sila tinggalkan pesanan di shoutmix yaa.We may not be aware, but let us remember that Allah is watching us always :)

followers terbaik !

thanks 4 visiting! haha!

Monday, January 31, 2011

mimpi?

haha. aku tak boleh nk menahan gelak aku ni dri td. ehh,, 
bkn dri td tp dri bgon pg td.. :D
bgon2 je cm owg sasau, gelak sorang2, sewel pon ade gak.. gler pe aku ni, owg bgon patutnye bersyukur sbb masih bernyawa smpai ke hari ni, tp aku tak.. bgon2 je. gelak2 cm owg gler. bkn sengaja. tak dpt control beb. teringtkan mimpi mlm td. hehe. nak tau aku mimpi ape? mimpi rabbit aku beranak ! haha

tah ble mase tah ai LULU tu bunting... pasangan hidup pon belum ade lg. calon2 nye belum jmpe lg. huhu
merepek je mimpi aku ni.
ok.. let the story begin


BABAK 1
LULU bunting secre tbe2. tp sebelum tu ade lah 1 trajedi berlaku kt kawasan perumahan aku ni. ade peminat LULU masuk umh aku. bwk geng lagi. tau lah LULU aku tu comel , cm tuan dy. kah2. agak2 la nak usha dy.. siap bwk geng lagi. sorang ckup la. eh bkn sorang. SEEKOR. hehe. yg aku ingt, ade wrne itam, coklat.. tu je lah yg aku ingt. anjing la tu.. nseb baik LULU aku blum smpai ajal dy lg. masih hidup, sihat walafiat lg. sbb HERO dy tlg menyelamatkan. huahua. hero dy tu aku lah. sbb aku tuan dy. kah2. dgn menunjukkan kehebatan aku ni, dgn segeranye aku baling selipar 4 inci aku ni kt kple anjing uh. yeahh! akhirnye kau tewas juga..... haha ( sbnrnye x de pon psl ni dlm mimpi aku , tambahan je. haha) tp aku ingt smpai dy serbu lulu aku tu je. :D

BABAK 2
bru aku tringt ! lulu bunting sbb,,,,,,,,, hha. tak senonoh kau ainaa. tp btul, aku mimpi cmtu. x boleh bla btul. yelah, cmne lak dy leh bunting kan, mne ade rabbit jantan kt umh aku ni. so, tu lah yg aku pikir time tu. :D
hari demi hari, perut dy semakin membesar, buncit, dan semakin membuncit..


BABAK 3
akhirnya!! dy dah melahirkan anak pertamanye! tukang bidann dy adelah................................... mak aku sendiri! haha. tah mcm mane mak aku leh dpt watak tu dlm mimpi aku tah. :D 
dy dh beranakkan sebanyak 6 ekor. uyyaii.. yg aku ingt, ade wrne itam, and putih...
tbe2, ade lak gmbr smlm .. ni haa.



ya allah. betapa gelinye aku. cmni lah rpe ank arnab yg bru lahir. hah ambik kau.. comel kan? haha sah gler aku ni.  sorry, senset sket.. haha yg bulu2 uh bulu dri omak eh. spt laman web yg aku surf smlm, brkte "mencabutkan bulu-bulunya untuk membuat sarang," tu lah yg dy kte. :)


tp.... yg btul2 mengejutkan aku adelah............. 
korang tau cmne rpe ank LULU uh..? ehh bkn cm ats uh, ats uh bru lahir. yg aku mimpi ni, dh seminggu lebih la.. rupe dy.........................
sebiji........ cm ANJING! mak oii.. kaki rpe arnab, badan besar n brlapik2 cm anjing. ( eh pggl dog lah, cm x sopan lak kan) muka pon cm DOG. ya allah, tak dpek den nk ckp cmne rpe anak arnb uh. sian dy. ni semua gara2, dog uh la. tlh mencabuli LULU aku. haha
then, ade 2 ekor wrne itam uh, aku ckp kt mak aku, aku nak buang yg itam uh. sbb sebiji cm dog. haha. gler kejam aku. smpai nak buang bgai.. sumpah aku geli. walaupun dlm mimpi. huuhu


BABAK 4
aku letak lah ank arnb uh dlm bakul, then letak kt mak diorg. korang tau ape trjd lepas aku letak dlm sangkar tu? diorg saling......berpelukan!! hahahaha. cm manusia, ble dh kehilangan mak, then jmpe balik, mst r peluk kan? hahh, cmtu lah ngoman rabbit aku. dlm mimpi je lah, kot btul2, mau pengsan aku . begitulah kasih syg seekor mak arnb. walupun ank dy x seberapa comel. dy tak buang ank dy tau! tak cm manusian zaman skg ni. ank bkn main comel, kiut miut lg, sanggup dy buang? ehh ni tambahan je. hehe. sempat lg nk berceramah bgai.


BABAK 5
akhirnye, LULU aku dh jd janda. ank2 diorg jd ank luar nikah. haha. kesian2. bapak eh enth kemane menghilangkan diri. tak bg nafkah lak tu. kuang asam btul ! haha
last skli, aku tak bpe ingt.... cm happy ending jgk lah.. cewahh.. first time aku mimpi cmni. haha


TIADA BABAK
hahhh.. korang nak tau npe aku mimpi semua ni? hahh, ni semua gara2 aku surf kt internet pasal CARA2 PENJAGAAN ARNAB + ARNAB BUNTING + ANAK ARNAB. haha. tah ape pasal, aku tbe2 nak cari semua tu. tgok gmbr bagai. sbb tu lah, ade salah 1 gmbr drpd situ, masuk dlm mimpi aku. haha
tah pe2 je. yelah, aku ni nk jd TUAN YG BERTANGGUNGJAWAB, so kne lah jge elok2. cewahh.. tp kdg2 uh aku lari sekejap dri tanggungjawab uh. mak aku tg tlg gantikan. haha.  
so, itulah kesudahan nye,, jd tuan, puan mkcik, pkcik, adik adik, kwn2.. jge lah binatang peliharaan anda ye. jgn jd cm sye. nnt ade  MIX asian lak. haha
err.. tolong lah jgn mimpi cmni lg. geli siot..  "don't try this at home!" haha



ni lah my LULU bunting yg aku cte tu. tp2, skg tak bunting lg. masih single and  not available lg. haha. and blum lg digelar JANDA ye..  spe2 ade calon2nye, bg lah tau ye, sian LULU den ni ha, x de teman hidup. lonely... huhuhu

thanks youuuu. :)

Si monster kecik sdn.bhd