ShoutMix chat widget
jom guling2 kat sini. :D! let's we shared our stories, feelings.. sharing is caring tau.. sila tinggalkan pesanan di shoutmix yaa.We may not be aware, but let us remember that Allah is watching us always :)

followers terbaik !

thanks 4 visiting! haha!

Friday, January 7, 2011

terima keadaan

dah 3 hari aku tak update.. mcm2 aku nak luahkan kt bog ni ( ala2 diary gitu)
fuhh.. sekolah2. aku pikirkan thn 2011 begitu menyenangkan, malangnye begitu menyeksakan. 
org kte form4 ni honeymoon year . hoho. salah2. slh anggapan korang yg pikir cm2. form4 ni lah kne bnyk study  tau. x de honeymoon2 de.. jgn mimpi lahh.. honeymoon ngn buku2 ade la...
tp aku bersyukur trhdp ilahi, aku dpt jgk merasa kehidupan form4 ni kan.. 
keputusan dlm tangan aku.. and finally, keputusan yg aku ambik adlh ..
aku ambik aliran sastera account. account beb.. jgn main2. mmg kne mentelaah abis abisan thn ni. x leh main2 lg dah.. npe aku tak ambik sains ikhtisas? sbb ade addmath. otak aku ni tak cm org lain.. aku ni lmbt/loading sket/lmbt pickup. mmg gler aku kalau ambik addmath. bia lah org kte kls aku kls belakang ke pe ke.. ckg nk pndang rendah ke.. terima lah keadaan. aku redha dgn ape yg trjdi.  aku akn ubah prestasi diri aku. bak kate En.Ridzys Osman : Bayangkan diri anda sekarang anda adalah seorang accoutant yang berjaya dan sedang belajar untuk memperbaiki prestasi diri....
aku akn cbe utk ubah prestasi aku dari semasa ke semasa. study btul2.  jd best student dlm kls tu. insyaallah.
dpt klhkan budak sains tulin. aku tau jauh jarak kls sains tulin dri kls aku tu. diorg mst pndg rendah punye.. tape2. yg penting niat aku masuk aliran tu. walaupun susah. satu ape pon aku tak phm , tak tahu kebndenye account semua tu. aku cbe sebaik mungkin,,
dgn keizinan allah swt, mungkin aku boleh berjye.. amin..
satu kelemahan aku adlh, x de keyakinan, cpt give up.. aku akn buang semua tu mulai hari ni.. :)
okeh2. next topic please..! stop this drama! :D
nak tau tak... sejak hari isnin ari2, hari sabtu ni lah hari plg menggembirakan! nak tau ape dy?
yeeeepppppyy! abg ezat msj aku ouhh..
dah seminggu dy kt plkn. tup tup dy msj aku.
bnyk nye aku nak luahkan kt dy.. mcm2 mslh aku mggu ni. sbb dy lah satu2 nye org yg bnyk bg semangat kat aku.. tp hajat tak ketersampaian. dpt msj kjp je. sbb tu fon kwn dy.
btw, abg ezat.. thanks a lot! cm tau2 je owg ade prob skg ni kan.. hehe.
tapi.. mmg aku terpisah ngn member2. eka n suzi ke sains tulin.
mina ke sains ikhtisas. aku yg tercampak ke sastera. huhu.
rindu budak2 budiman. jgn lpe kat aku ye budak2 budiman. aku akn merindui kls kte dlu2. huhu.
sodeh btul aku time kne masuk aliran tu. nk wt cmne, dh tu yg aku ambik..
anyway.. i try my best for this 2 years. hope dpt buat yg trbaik utk exam2 yg akn dtg. :)
stop here. 
thanks youuuu. :)

Si monster kecik sdn.bhd