ShoutMix chat widget
jom guling2 kat sini. :D! let's we shared our stories, feelings.. sharing is caring tau.. sila tinggalkan pesanan di shoutmix yaa.We may not be aware, but let us remember that Allah is watching us always :)

followers terbaik !

thanks 4 visiting! haha!

Monday, March 14, 2011

=_=

err... 4 today, start wat semua homework yg tergendala n krgn  yg menimbun2 uh..
tegendala dek kerana oleh perasaan cik ainaa kte ni yg dissapointed kononye lah kan.. cehh..
nape aku mst kne jge perasaan dy? sedangkan dy langsung tak ambik kesah ape yg aku rse...
emm. tu dah melanggar undang2 cik ainaa tu. huhuhu
ahh.. lantak lah dy. life must go on! yeahh! 
semangat ya rabbi...
err.. jari kaki sye sudah mula membengkak.. ni smua kasut kasut kwd aku  yg comel tu punye psl. disebabkan kekurangan saiz, n kaki aku yg kecik n comel ni, ( perasan lg)  so aku choose longgar sket. tp kne letak something kat dpn uh. mmg selalu cmtu. sian n pelik. time beli je takde saiz. kedai tu mmg tak suke aku beli kasut gaknye.. . dan effectnye, jari2 panjang aku ni bengkak. best woii...
and tbe2 rase mcm nak aje campak or baling hp aku tu. . serius, dh lah giler, cover  patah pulak tu.
err.. lg buat aku brtmbh gile mengadap hp tu. 
elok lah cepat rosak. maleh nak paki lg lah. mmg takde function aku guna.. ade sspe yg bermurah hati yg nak hp  tu? boleh2. ta pyh byr. free of charge. dri hati cik ainaa yg tulus nih. hehehe.
wokeyh.. jam dah menunjuk pukul 11.50, sat lg cter "ALL ABOUT EVE" akan ditayangkan di NTV. pd pukul 12 tgh hari. best.... 
wokeyh,, bbbbbbaaaaaaiiiii..
thanks youuuu. :)

Si monster kecik sdn.bhd