ShoutMix chat widget
jom guling2 kat sini. :D! let's we shared our stories, feelings.. sharing is caring tau.. sila tinggalkan pesanan di shoutmix yaa.We may not be aware, but let us remember that Allah is watching us always :)

followers terbaik !

thanks 4 visiting! haha!

Tuesday, March 22, 2011

ke UITM LENDU !!

ermm.. agak lme sket r aku tak update blog nih an? jap2. bersihkan dulu. habuk banyak!! bersarang2 bgai. huhu
yeahh. ni berkobar2 aku nak cte nih. hehe
hari ahad bersamaan 20.3.2011. tarikh yg amat terindah. kahkah.
kelab fotografi gi melawat ke UITM LENDU MELAKA, ade festival utk ART & DESIGN. best wohh..
disebabkan aku jenis yg ikot peraturan. pelajar cemerlang lah ktekan. hahahaha., so aku tergesa2 lah siap2, pg2 buta aku dah trpacak kat tangga dewan uh. aku budak form4 plg awl. hahaha. 
ye2 je diorg nih, sebelum kul 7 lah pe la. last2, belambak yg dtg lebih dri kul 7. tak sempat aku nak breakfast. huhu.
aku duduk dlm bas ngn nisa.. jiran aku pulak aina nadhirah, aina che mat. hahh, berderet aina. haha
ni lah mereka. sorry lah, muka tak jelas. makulm lah  keadaan dlm bas mcm mne kan. huhu

sorry kedua2 aina, curi2 muka.. hehehe

ktorg disambut oleh abg AMIR dulu.
ni dy..
 sbb dy lah yg plan2 ngn  cikgu rahimah kan.. so, dy lah yg bg instruction, bg tau itu ini.. 
ingt.. syerius..haha
 happening gler by abg2 n akak2 uitm uh. gler sporting r diorg. best2! :D
ktorg dialu2kan round2 satu UITM tu. gi library, gi surau, naik bukit.. mmg adventure btul ble time nak gi kantin. punye lah jauh kantin dy...
agak semput jugak lah. dah mcm marothon aku tgok. 

then, ktowg kne stay kat sini

lawa kan? mmg best r kalau sklh aku cmni. huhu

ktorg lawat dri satu tmpt ke tmpt2 yg lain. gi lah satu bilik ni. ape tah nme dy. tak ingt la pulak. tmpt2 dy letak semua hasil karya diorg.. mmg lawa2 gler.





terbaik r ..


ni slah satu dri abg2 yg ade kat bilik tu. mmg lawa lah dy lukis. mmg concentrate n feel  abis aku tgok. ktorg dtg pon, lukis  smpai ktorg bela dri situ. tak tau lah nme dy ape. hensem? boleh lah thn. haha


haishh.. kecik pulak gambar abg nun disne tu. bahagia lah diorg dpt ABG HALUS. aku panggil dy abg halus. hehe. sbnrnye nme dy amir amin. dy bahagian seni halus. memandai aku je pggl ABG HALUS. aena gomar ngn abg nih. termasuk ainaa azhar jugak. hehehehe. hensem mmg hensem. 


syahmi telah mengasah n menunjukkan bakat yg sedia ade kat abg2 n akk2 kat situ.
lukisan dy pon dh cm senior2 kat situ gak. boleh laa ni masuk UITM. :)

and the last one.. bak kte ain "abg2 pujaan kami" haha. mmg pujaan.. 
tadaaa....
yg bwh ni abg Megat Zharif Megat Nawawi
wahhh.. nak besarkan aje nme abg tu kan. abg ni sporting abes.
and  sudah dimiliki . huhu..  lawa weh awek dy.. :D


ni time kat studio diorg. tmpt diorg wt karya diorg. time ni abg megat ngh ajar lukis. 


yg ni.. abg AIMAN nmenye...
dy ni pon sudah dimiliki.. 
ye la kot..
teka je.. hehe

diorg mmg sporting gile, best, bg support, .. 
terbaik lah.. ^^
time ni dh nak dkt balik dah.. so sad.. ;(



then..... lepas main game, beli belah bgai, solat.. ktorg pon pergi meninggalkan UITM LENDU dan ke UITM SEREMBAN JAYA. haha..
arrr.. nak pegi lg..  best2!

thanks to FSSR crew yg membantu, yg sporting2 belaka! thanks 4 everything! thanks to abg amir jgk, kalau dy tak study kat situ.. sah2 lah ktorg agk payah nak pegi kat situ kan? huhu..
letih mmg letih.. ye2 je diorg nak mintak mc kat ckg rahimah. aku pon ape lg, pantang telinge aku ni dgr cuti2 nih. haha. 
tp nak wt cmne an, trpkse jugaklah pkse badan yg malas gile ni, rajin ke sklh ari isnin. hari plg mls! err.. borrrrinnngg..!
anyway..

SYMPTOMS IS THE BEST!! WOOOO!! 



thanks youuuu. :)

Si monster kecik sdn.bhd