ShoutMix chat widget
jom guling2 kat sini. :D! let's we shared our stories, feelings.. sharing is caring tau.. sila tinggalkan pesanan di shoutmix yaa.We may not be aware, but let us remember that Allah is watching us always :)

followers terbaik !

thanks 4 visiting! haha!

Thursday, April 14, 2011

i loikeee,,

assalamualaikum n salam sejahtera..
okeh.. nk introduce sket pasal fesyen bertudung terkini , and fesyen bertudung artis2 skg nih.. yela kan, skg fesyen2 diorg dah tip top, dh mnjd ikutan tenage2 skg, termasuk aku. hehe. tp.............................
tak pena mnjd.. haha
antara artis yg aku suke gile tgok cute face dy, fesyen dy, all things about dy yg aku tau lah kan. suke tgok ouh.. sape? nak tau sape? sape lg kalau bukan .....
tadaaa....
-
-
-
-

HELIZA HELMI 

cun kan? comel kan? style dy pon tak over sgt, simple n nice.. mmg suke lah! 
jom tgok lg!

matenye menusuk kalbu kot! 






mcm2 pesen bukan?  muka dh lawa, pkai mcm mane pon lawa..
sape laaaaa bertuah yg dapat bukak pintu hati dy kan? cewahhh... mmg bertuah lah org tu.....
lawa gile kot... 
huhu..

another artis yg aku suke tgok fesyen dy..
kot ade yg tak kenal kan..... kot laaa.. tp mustahil laa kan. kuno btul la kan.
meh aku memperkanalkan artis tersebut..
tadaaa....
-
-
-
-
YUNA !



style dy pon mjd ikutan ramai.. mmg mcm2 pesen aku tgok skg. dah ramai pengikut2 yuna skg. clon2 yuna pon dah ade skg.. huhu
style dy mmg stylo lah kan, simple n nice.
cehh.. dah mcm pengkritik pulak aku ni kan. aku pakai tudung pon, masih dlm kategori mentah lg. biase2 je. maleh nak serabut sini sane. huhuhu..

ok.. that's all nak story sket. ade lg yg aku like jugak. tapi plg aku ske, yg ni lahhhh... 
tapi kalau korang malas sgt nak pin sne, pin sini, sangkut sane, sangkut sini...
ade 2 in 1 lg tau.. aku reka khas utk korang...
tadaaaa...
-
-
-
-
-
-
HAHA!

stylo bukan? wt mse ni takde sspe lg yg pkai. so, spe cepat dy dpt!  nnt ramai followers korang tau. haha. siap ade bantal khas lg tau. so, lps ni, kalau korang gi mne2, dlm kereta ke, dlm train or whatever, tak pyh menyusahkan diri bwk bantal korang tu...
ni dah ade dah. pakej utk korang... haha

ok that's all!
hope enjoy it! :D




thanks youuuu. :)

Si monster kecik sdn.bhd