ShoutMix chat widget
jom guling2 kat sini. :D! let's we shared our stories, feelings.. sharing is caring tau.. sila tinggalkan pesanan di shoutmix yaa.We may not be aware, but let us remember that Allah is watching us always :)

followers terbaik !

thanks 4 visiting! haha!

Friday, June 24, 2011

membebel jap. hehe

assalamualaikum.....
duapuluhlimaharibulanenamduaribusebelas. tett..
huhh, hari sabtu yg relax and enjoy. haha. enjoy la sangat kann.. baru habis buat score A td. menggelegak kple otak aku buat mathematics td. naseb baik aku tak ambik addmath. mau otak aku trbelah dua. -,- kalau tak score A jugak nnt, tak tau nak ckp lah kan. -,-
td tgok PROJECT RUNWAY season ke bape tah. -,- aku mmg suke tgok cite tu. even aku tak minat bab2 fesyen2 ni, tak ingin pon jd fashion designer, tp suke pulak tgok diorg keluarkan idea2 bernas bile design baju2 tu. best tawwwww.
 LOGAN. dh out dah. :(  hensem woiii.. cool je.. haha.
korang tgok tak? tape2 meh aku tunjuk. ngee.. :D
-
-
-
-
v

mcm dy pulak yg model kan :D

okey, for the next topic.
aku tersangat2 lah heran dgn couple sekarang nie. apekebende lah diorg ni. FACEBOOK awek/pakwe diorg pon nak control ke? perlu ke? harus ke? 
reason?
sayang? what the fish sayang2 kau. hattuihlah. agak lah, sampai fb nk kne control. account sendiri, gune lah sendiri. nak control fb BOYF kau tu buat ape. 
lepas tu nak kecoh satu fb, pakwe kau curang lah, kau jeles lah itu ini lah. tau tak kau buat mcm tu lagi memalukan diri sendiri and memalukan pakwe kau jugak?
hadoihhh.. tak paham2. mengalahkan org dh kawin.
kahwin je lah terus ! -,-
heyy, menggelegak hati aku tgok couple2 camtu. tp biarlah kan. suke hati diorg lah kan.
bahagia gaknye wt cmtu. -,-

woahh.. kejamnye aku.  sorry kpd sesiapa yg terasa. hal ini tidak ada kena mengena dengan hidup ataupun dengan yang mati.






thanks youuuu. :)

Si monster kecik sdn.bhd