ShoutMix chat widget
jom guling2 kat sini. :D! let's we shared our stories, feelings.. sharing is caring tau.. sila tinggalkan pesanan di shoutmix yaa.We may not be aware, but let us remember that Allah is watching us always :)

followers terbaik !

thanks 4 visiting! haha!

Wednesday, August 17, 2011

khas utk kau eka. :D

assalamualaikum. :)
ngeh ngeh ngeh..
cuaca pd bulan ini sgt membimbangkan. hujan turun tanpa berhenti.
sekarang ni musim sedih aku rase. tp musim kesedihan aku bulan lepas. HEHE. bulan ni kureng sket. alhamdulillah. semua kembali seperti biasa. bulan ni bulan yg mulia, bulan yg penuh diberkati, jgn lah sedih2 wahai kawan2 ku. Ramadhan dtg sekali setahun. expecially to myfriends, eka.. don't be sad yaa.. stay calm, remember we still have allah in our heart. bace Quran.. i'm sure it's much better than before. aku dah cuba, alhamdulillah, hati aku tenang drpd gelisah yg menguasai diri aku sebelum ni.  :)
sabar k... isi hati kita  org lain tak faham, tp allah sentiasa faham. :)
haihh, dasyat aku skg. ade improvement! haha. dulu aku tak pandai  nasihat2kn org ni, but kali ni aku boleh. hee.. sorry eka, kalau nasihat aku mcm tempe basi aje. HUK2. tp aku buat semua ni utk kwn aku jugak kan. :D
sian pulak aku tgok ko dtg pagi2, muka sadness. u must smile ok eka. HEE.. like this..

okay, abaikan baby atas ni. aku tgok pon dh seram . -,-

hope kau ok ye. take care. :)



thanks youuuu. :)

Si monster kecik sdn.bhd