ShoutMix chat widget
jom guling2 kat sini. :D! let's we shared our stories, feelings.. sharing is caring tau.. sila tinggalkan pesanan di shoutmix yaa.We may not be aware, but let us remember that Allah is watching us always :)

followers terbaik !

thanks 4 visiting! haha!

Wednesday, December 15, 2010

23.12.2010

hurhh.. tarikh tu btul2 menghantui aku lah. mak! ayah! aina tak nak ambik result ! huhu.
mula2 kate 28, then 23 pulak. !
dh mula dh kekecohan psl result pmr. mula2 mls nk caye org kate 23.
Then, hari demi hari.. still degil bedegil lagi aku ni. then, smlm tgok berita, trpampar kt tv tu,

KEPUTUSAN PMR PADA 23.12.2010 .

 what? 23? next week? .bnyk air liur aku telan smlm. haaaaa.. mengucap aku dibuatnye. ya allah.. aku hanya berserah padamu. tawakal je lah.
 Tapi ape pun keputusan nye, teruk ke baik ke.. aku redha je lah. bnde dah trjdi, nak menyesal dah tak guna dah. nak melalak air mata darah sekali pon, dah tak guna dah. 
 bkn boleh ubah ape2 pon. huu.. 
Setiap hari, setiap malam, sebelum tidur, aku asyik memikir je psl result tu. kebanyakan nye aku selalu pkir negatif. 
cmne lah result budak yg berangka giliran NGOO6K122 ni? 
TARGET? kalau boleh.5A3B. itulah kalau boleh. 
and kalau boleh lagi, nak 5A ke atas. amin. :)
harap C , D , E tak de lah muncul lg dlm list result aku.
80% aku pikir negatif. teruk kn? tp itulah kenyataannye. hurhh..
 cmne lah time ambik result tu kn. berdegup2, brguguran lah jantung aku ni. mak... aina risau... risau sgt2. kalau tak dpt yg trbaik cmne?? :(
 mak, ayah.. doakan aina.. huu..

thanks youuuu. :)

Si monster kecik sdn.bhd