ShoutMix chat widget
jom guling2 kat sini. :D! let's we shared our stories, feelings.. sharing is caring tau.. sila tinggalkan pesanan di shoutmix yaa.We may not be aware, but let us remember that Allah is watching us always :)

followers terbaik !

thanks 4 visiting! haha!

Sunday, December 26, 2010

motivasi

assalamualaikum.. :)
Bgon pagi semata2 nak update blog. keh2.
0hh. semalam menghadiri motivasi kat senawang.
motivasi ape? 
MOTIVASI KE MANA ARAH TUJU SLPS PMR/SPM
mmg sesuai lah utk aku. aku dah la masih dibuai mimpi2 , blur. tak tau ke mna mse depan nnt.
lg 1 aku tak tau nak ambik aliran ape. pening kple dibuatnye.
smpai sane, aku tgok bkn calang2 budak yg dtg. kebanyakannye budak dri sekolah agama.
then,  motivasi ni agk islamic. mmg bgus sgt.
alhamdulillah aku dpt hadir smlm. :)
bnyk yg aku dpt smlm. dpt ilmu, dpt idea.
mula2 nye mmg aku agk blur sket.
bila dh smpai ke petang, lg buat aku blur.
haha.
bkn blur psl ape. blur kple otak aku ni memikir nak ambik aliran ape.
bila dh balik. masih blur lg. 
dapat tu mmg dpt. cme masih dlm proses. 
utk fikir masak2. account or science?
mne yg patut aku ambik? mne yg aku minat?
kalau diikutkan minat, aku miant science. tp science aku pulak CERDIK / C
boleh ke? boleh ke aku bwk aliran tu? otak aku ni dh la loading smcm.
kalau account pulak.. math. aku dh lah pantang kira2 ni. kjp je otak ni berserabut.
mmg alah btul ngn math. x gemar btul account2 ni. tp kalau dh tu nseb aku kne ambik aliran account uh, terima lah seadanya. =_= aku mmg ngh serabut gler skg ni. buat msse 2 3 hari ni.. aku melarang org2 dlm umh aku ni utk brtnye aku ambik aliran ape. huhu.
bia lah aku memikir nye dlu. proses brtmbh lambat kalau org dok brtnye2 je. . 
keputusan nye? bila? enth la. allah lg maha mengetahui.. 

thanks youuuu. :)

Si monster kecik sdn.bhd