ShoutMix chat widget
jom guling2 kat sini. :D! let's we shared our stories, feelings.. sharing is caring tau.. sila tinggalkan pesanan di shoutmix yaa.We may not be aware, but let us remember that Allah is watching us always :)

followers terbaik !

thanks 4 visiting! haha!

Monday, December 27, 2010

sekolah?

bgun pg td, boleh pulak terpikir cmni,
" minggu depan ke sklh? bkn lg seminggu ke? "
" aku blum puas cuti lg! " :D
" kasut, baju, buku semua satu hapak pon tak beli lg.! ! "
"persediaan utk form4 ? tok sah ckp la, mmg ilek. :P  "
satu ape pon tak de lg. bgus2. i like.. :)
beli last minute lg best. bru ade semangat nak gi sklh. keh2 :D
2 ari bln dh kne daftar .. jgn lahh ckg or sspe tnye aku , ambik aliran ape.
please, i'm bagging u ! jgn lah dok brtnye soalan yg sme ! soalan tu blom disiapkan jwpn lg.
tak complete lg tau! 
lg bpe hari je lg nk 2011, iaitu tahun yg aku kne bertungkus lumus.
belajar bermati-matian! yeah! ( semangat nih!)
next year jgk, aku kne aktif !
kawat kne masok ( kadet polis?, muka ni nak masok kadet polis? biar betul..)  permainan ( blum difikirkan) persatuan ( stay or klb fotografi?)
ermm.. bab2 koko ni, mmg jatuh standard aku. keh2
sbbnye dri sklh rendah smpai la ke sklh menengah tak penah2 aktif. ( budak lembik cmmilah)
tp aku betul2 bertekad aku nak aktif next year.
ni semua idea keazaman aku mase gi motivasi tu. bgus btul la motivasi tu. menaikkan semangat aku. :D
terima kasih kpd en.zul, kak wani n her husband, en.sufian . thn dpn buat lg ye! :D
ohh yaa.. lg 1.
internet! atau PC lah sng cter. 4a tu brpunca dri PC ksygn aku ni. hehe
mne tak nye, hari2 mengadap pc, bukak fb, chatting2.. tu sbb lah dpt sket  je a. :D
so, thn dpn, aku tak dpt nak berikhtiar sgt lah nak menjauhkan diri drpd FB or PC ni . sbb PC ni sentiasa dpn mate aku. 
seolah2 memanggil2 aku setiap hari.
sian dy, spe nk lyn dy kalau bkn aku? hehe.
tp aku kne jgak control nafsu aku ni. sgt2 degil.. insyaallah. aku akn cuba.  tp..........
 i love u la! u are my best freind forever n ever! 
tak boleh terpisah! muahahaha.

thanks youuuu. :)

Si monster kecik sdn.bhd