ShoutMix chat widget
jom guling2 kat sini. :D! let's we shared our stories, feelings.. sharing is caring tau.. sila tinggalkan pesanan di shoutmix yaa.We may not be aware, but let us remember that Allah is watching us always :)

followers terbaik !

thanks 4 visiting! haha!

Wednesday, December 8, 2010

no idea..!!



argh... makin lame makin fed up pulak aku.. result bakal muncul,.....  aku ni nak cmpak kt mne next year ni? sklh mne ni? adoiyaii... SMTtJ? aku x tgok pon, aku dh tau. aku mmg tak dapat punye sklh tu. mne tak nye result trial hampeh. dh la ade failed! (pengakuan berani mati ni).  ade hati nak masuk sklh tu? tapi aku mohon jugak. sengal kan? huhu. mmg tak dpt pon. bru je aku tgok td. giler r. aku nk sklh mne ni? dah la tak mohon sklh teknik mane2.. silap aku jugak. skg ni pulak, permohonan dah ditutup. ergh.... mmg giler dibuatnye.  eii... fed up giler la.. aku nak ambik bahagian ape next year? aku sendiri tak tau nk ambik ape. ni kn lg orang lain. ainaa, ainaa.. mane la mase depan kau? kau tak ade mase dpn ke? ape cita2 kau ni? nak ambik ape sbnrnye?????????? 
hurhhhh... sklh mne ni.. ingat nak mohon kgv. tapi.... what? kgv?? giler la.. lagi la tak dpt... sains n math kne A !! aduii. 2 subject tu la aku tak pena target aku boleh dpt A. mcm mne ni... kalau tak dpt jugak. nmpk nye stay la jwpn nye. stay kt sklh tu. hurhh.. no choice. slh aku jugak. spe suruh tak mohon mne2 kn? your fault ainaa! boleh buat aku giler la... please..  keyakinan aku dah lenyap dah ni.. huuu..  somebody help me... :(    
and  kenape la arini semua orang nak tnye "result bila keluar?" .. aduii.. kple aku dah la berserabut ! lagi mnmbhkan keserabutan aku ni . kalau lah boleh aku cabutkan kepale ni. aku nak baling2, buat mcm main basket ball then pasang blek. hurhh.. stop lah. jgn lah tnye result2 lg !!! buat aku tak tdow mlm perkataan RESULT  uh.. huuuu.





thanks youuuu. :)

Si monster kecik sdn.bhd