ShoutMix chat widget
jom guling2 kat sini. :D! let's we shared our stories, feelings.. sharing is caring tau.. sila tinggalkan pesanan di shoutmix yaa.We may not be aware, but let us remember that Allah is watching us always :)

followers terbaik !

thanks 4 visiting! haha!

Monday, February 21, 2011

first exam

semalam dah start exam dah. huhh.. naik biol aku. mengalahkan budak yg ambik bio.
arini paper BM,MATH,AG,AKAUN
not bad lah soalan dy. cume time BM aku gelabah and kelam kabot sket. maklumlah hari pertama mmg cmtu. nak2 lg ISNIN. hari kemalasan. untuk pengetahuan korang.....
 I HATE MONDAY!
kls aku mnjd2 psl adat2 tiru meniru nih. nampak sgt semua tak study..
time akaun lak, soalan dy senang je kot. cume aku yang tak ingt. ade gak yang soalan2 yg aku tinggalkan. bpe bnyk  markah tah tolak uh. . adoiyaii. time tu mmg aku tak dpt nak pikir lah. haii otak, npe lah kau stuck time tu jugak?? err.. =_=
 ckg nizam, maaf lah.. kls kami mmg begitu. semalam aje time2 meniru nih. arini tak.. arini baik... haha
saye janji saye buat lagi . :D
arini, pdg,sains,geo,bi
lain dri budak sains.... korang pkir subject sastera senang2 ke? yelahh.. senang la sgt. sme je.. geo tu haa. merepek2 jawapan aku. bapak gle susah. hate u geo! shitt btul lah.. cari jarak sungai melebihi cm pembaris aku tu.  cane tu? sah2 lah salah. =_=
pdg, haaa.. time ni lah. mule operasi mulut brtnye2. ehh. aku tak ea.. budak skema mmg cmni. diam je, buat hal sendiri. tak dpt jawab pon diam je. hahaha. 
bi pulak... bad sket lah. mmg confirm tak dpt score A+ punye lah. tah pe bnde tah aku jawab. 
esok sejarah. last paper. just can say.......  yeahhhhhhhhhhhhh.. !! :D
thanks youuuu. :)

Si monster kecik sdn.bhd