ShoutMix chat widget
jom guling2 kat sini. :D! let's we shared our stories, feelings.. sharing is caring tau.. sila tinggalkan pesanan di shoutmix yaa.We may not be aware, but let us remember that Allah is watching us always :)

followers terbaik !

thanks 4 visiting! haha!

Thursday, February 24, 2011

ohh my face...

errr... muka aku skg nih. tak tau lah pe jd. dgn berbukit bukaunye, and ngn mate merahnye. haishhh.. baik korang jgn tgok. trlampau cun. nnt terpesona lak. hahahaha. 
cmni lah ngoman mate aku. tp sblh kiri je lah. lawa kan? :D

so, nak dtg ke tak esok nih? kang brjangkit pulak ng korang kan? tak psl2 , korang slhkan aku nnt, hee.  my mami dh bg signal hijau dh nih.  holiday! wohooo... 
td tak dtg kawad.. mate aku sensitif utk 2 3 hari nih. harap maaf. mc utk sementara. hee.. :D
td dah dpt paper. ermmmmmmmmmm. haishhhh. ainaa2. still tak berubah.  i don't want say anything. just 1 words, alhamdulillah. 

 Ainaa Azhar
kalau dah cheat tu , tak heran de segala A ko dpt. =_=

untung lah yg cheat tu weyy.. senang nye ko dpt A-, A, A+ wahh. bahagia hidup korang an.. tape2. yg penting aku jwb dgn ikhlas dan jujur. :)

to mr al imran
hah ambik kau.. terang2 nme kau aku tulis. ade sspe kenal? ade tak? harap tak lah. haha
harap2 lah kau takde blog. ade blog. mmg finish aku. 
senyap pulak kau skg an. ari2 bukan main lg ko an. tah pe cter tah dy nih. gi wt operation lg gaknye. rindu gak nak sakitkn hati kau nih. haha. kaki dah sakit, hati pon dh sakit. sbb aku tolak dy jauh2 dri life aku. cewahhhh. haha. sorry ye imran. u my friend. mmg patut pon aku jual mahal. terutamanye ngn kau, haishh. simpang malaikat 44. tak inginnnn aku de. 

ok lah, that's all 4 today. tak tau nak cter ape lg dah. nntkan lah paper yg akn dtg esok. huhh. aku boleh tau mrkh aku bpe.  gred comel utk semua paper yg aku dpt esok. muahaha. 


thanks youuuu. :)

Si monster kecik sdn.bhd