ShoutMix chat widget
jom guling2 kat sini. :D! let's we shared our stories, feelings.. sharing is caring tau.. sila tinggalkan pesanan di shoutmix yaa.We may not be aware, but let us remember that Allah is watching us always :)

followers terbaik !

thanks 4 visiting! haha!

Sunday, November 13, 2011

patah hati


hai.. assalamualaikum readers.. heee.. :D
baca balik post title tu? patah hati? ainaa patah hati? ha. ha.ha. sat lu.. sabak naa.. sat gi cek cita naa..
hm. harini cik ainaa azhar tak sekolah. ponteng ! hiokhiok. malas tahap kucing. kot dtg pun dh mcm penganggur dh rasenye. baik duk rumah tido.. lg syiokk.. haha
tambah tolak darab bahagi pulak kes patah hati semalam. lg lah hati meronta-ronta tak nak dtg. huhu
dan lg 1, haritu tangan gatal nk click ke result online.. ya allah..
sungguh cantik indah berseri result aku. -,-
tp ade A tau. sivik ! haha. bersivik jugak aku ni ye. haha.
semalam ade lazer superman menusuk dlm hati aku. remuk . berita tu betul2 buat aku mata aku terpejam untuk 5 minit 2  saat. kenapa aku borak ngn dy smlm? kenapa? kenapa dybg tau semua tu kat aku?
 mungkin Allah nak tunjuk perkara sebenar. kalau dy tak bg tau smlm, maybe aku still berharap, perasan n menunggu.
aihh.. ayt dh semacam dh ni....
even masih dlm keadaan sadis, aku akn doakan yg terbaik utk dy. dy happy , aku kena happy. kalau kita doakan kebahagian org lain, insyaallah, kita akn bahagia kelak.
DIA maha mengetahui, maha mendengar.. ape aku bisik2 dlm hati smlm. feels like kena lenyek dgn trak.-,-
nak menangis kat tepi  pantai boleh? huhu. dh mcm drama melayu. bwk lari diri ke pantai. 
arghh.. i need someone to talk about.. i need someone.. :'(


thanks youuuu. :)

Si monster kecik sdn.bhd