ShoutMix chat widget
jom guling2 kat sini. :D! let's we shared our stories, feelings.. sharing is caring tau.. sila tinggalkan pesanan di shoutmix yaa.We may not be aware, but let us remember that Allah is watching us always :)

followers terbaik !

thanks 4 visiting! haha!

Saturday, November 12, 2011

why?


life is hard isn't it?
kenapa kita susah nak lupakan orang yang kita sayang? kenapa?
sebab kita sayang lah kan, tu sebab susah nak lupakan. diorg bnyk bermakna dalam hidup kita.
like me. i have the situations now. huhu.
memang susah.
Allah bagi kita akal, bagi kita otak untuk memikir . memikirkan sesuatu yang baik.
ada sesetengah lambat untuk memikir, macam aku.ngeee..  kiokiok. ada yang cepat memikir.
pernah jugak aku terpikir . kenapa dia membentuk aku macam ni? kenapa hidung lah, ketinggian lah, or whatever things that i have now. hehe. tu time tak cukup matang lg. kahkah.
kenapa? persoalan demi persoalan setiap hari. merungut itu merungut ini. aku hanya memikirkan kesempurnaan.
dan kini, Allah dah tunjuk segala kesempurnaan dalam hidup aku. apakah? hee.. mane boleh bagi tahu. my secret with him. private and cofidential. ngaaaa.. :D
kesempurnaan yang tak ternilai harganya. Ya rahman , ya rahim. aku sangat bersyukur. terima kasih ya allah.
kau telah tunjuk segala-galanya. kau bawalah aku ke jalanmu. jalan yang lurus.
tak semua manusia sempurna . nobody's perfect
just be yourself and be grateful what u have .ada sesetengah manusia just menilai kesempurnaan dari fizikal, dari anak mata diorg.
ada pikir kesempurnaan dalam hati? ada? hati orang tu. kebaikan orang tu. budi baiknya. agamanya.
ya allah. kami lalai.
kenapa aku buat motivasi pepagi buta ni? hehe. saja. tak boleh tido. plus, ada something yg tgh main nyorok2 dlm kple otak aku ni. ngaaa... mcm2 benda masuk dlm kple otak ni.
sakit urat-urat saraf! boleh register ke tanjung rambutan cepat-cepat ni!
tahan. tahan. Dia maha mengetahui. Doa dan usaha untuk yang terbaik. Aku boleh! Malaysia boleh! haha.
Infact, aku perlukan hati. aku perlukan hati seseorang ..... i need him.. i need her.. 
thanks youuuu. :)

Si monster kecik sdn.bhd