ShoutMix chat widget
jom guling2 kat sini. :D! let's we shared our stories, feelings.. sharing is caring tau.. sila tinggalkan pesanan di shoutmix yaa.We may not be aware, but let us remember that Allah is watching us always :)

followers terbaik !

thanks 4 visiting! haha!

Friday, December 30, 2011

happy new year !

Assalamualaikum.. :)
Awak-awak semua apa khabar? sihat? hee..
i'm fit as fiddle now. Alhamdulillah.. everythings getting better..
hey girls / guys.. time move so fast right......  dah nak masuk 2012. Ya allah, cepat betul. and i'm gonna be form 5 and sy adlh salah seorang pelajar yg akn menduduki SPM ?? cheeee... kelakar. really.
muka  17 tahun, tahun dpn ye. 

today is the last day of 2011. ready dah ?? semua dah berazam? aku belum laieeee.. haha.
ape2 pun, semua kenangan pahit, masin, masam, manis semua  biarlah tutup buku k. letak lah history 2011 tu kat mane2 muzium berdekatan ye, campak kat lombong ke,  then create a new history of 2012.
thanks to Allah. Kita masih bernyawa sehingga hari ini. syukur alhamdulillah....
smoga segala azam kita untuk 2012 ni akan kita lakukan. jgn sekadar omong kosong je. we must do it , sbb itu adlh azam kita.
azam aku untuk 2012 ni adalah............................
adalah.............. adalah...............
erm. tak nak ckp lah. hehe. biarlah Allah swt yg tahu. Dia maha mengetahui. aku hanya perlu simpan dalam hati dan aku perlu lakukan semua tu. cehh.
tak dlupakan juga, kpd budak2 sekolah ni. sedar sikit korang2, lagi bape hari nak bukak sekolah ni. pemalas betul korang ni ye! jangan nak berangan bangun lmbt mcm bangun cuti sekolah  ye! nnt bangun pukul 5/6 pg mcm biasa!.. bahahaha .
ok, aku mmg cm gini. ckp org kemain lg. don't worry aku ni pun same je cm korang . haha. argghhhh.. gila gedabak malas aku nak gi sekolah! tangguhkan lagi sebulan boleh tak. huhu.
ok dokke, SELAMAT MENYAMBUT TAHUN 2012 semua ! semoga kehidupan kita lebih baik dari tahun2 sebelumnya.. amin ya rabbal alamin....
thanks youuuu. :)

Si monster kecik sdn.bhd